onsdag 29 januari 2014

#digiskol - Jag har fått min badge!

Stolt som en tupp! Jag tog mig igenom Digitala Skollyftet! Med mig har jag nya kunskaper, nya bekantskaper, fler verktyg att använda i mitt yrkesliv och en massa inspiration.

För att få en badge, alltså ett bevis på genomförd kurs, gäller följande kriterier:

"Bidraget som ger den här badgen består i att ha lämnat in sitt bevis (i form av en enda länk) med ett innehåll som uppfyller de kriterier som motsvarar de tre delar som ligger till grund för Digitala Skollyftet på följande sätt:
1. Den som innehar Digitala Skollyftets badge använder digitala verktyg för kommunikation, lärande och skapande. 2. Det är en person som både lär av andra och lär ut till andra i det utvidgade kollegiet. 3. Innehavaren använder sina färdigheter på ett sätt som gynnar utvecklingen av sin roll i skolan."

(källa)



Jag är stolt över att kunna uppfylla dessa tre kriterier! Stort tack till Annika Sjödahl och Sara Bruun för gott samarbete! Utan er hade jag inte fått min badge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar